Søk

Seminar Egne merkevarer - sett fra industriens og forbrukerens ståsted

Fra 20.09.2013 kl. 10:00, til 20.09.2013 kl. 14:00

Sted: Næringslivets hus, Oslo

Egne merkevarer - Strategisk produktutvikling, doping for kjedene, undergraving av bransjen, eller viktig produktutvikling sett fra forbrukerens ståsted?

Byggevareindustrien holder seminar om EMV og medlemmer i Norsk Trevare er velkommen til å delta:

 

Målgruppe

Daglige ledere, Markeds-/produktansvarlige hos produsenter

Program

Dag Inge Fjeld og Jan Blichfeldt i "Blichfeldt Tangen Fjeld – Markedsinnsikt"

• Fra produsentens og kjedenes forretningsstrategi og forbrukerens tolkning - hvor viktig er distinksjonen mellom merkevarer og egne merkevarer?

• Hvordan har store aktører i dagligvare tilnærmet seg fenomenet?

• Hva ser vi av bransjeforskjeller mellom dagligvare og byggevare?

Temaet belyses med teori og caser.

Christer Brevik Kategoridirektør i MAXBO orienterer om MAXBOs erfaringer med egne merkevarer, og syn på fenomenets utvikling i Byggevarehandelen sett fra kjedenes ståsted.

Vi avslutter med lunsj i Næringslivets Hus, Oslo etter seminaret kl 13:00

Meld deg på her.

 

Bookmark and Share
Postboks 7188 Majorstuen, 0307 Oslo | Besøk: NHO Næringslivets Hus, Middelthunsgt. 27, 0368 Oslo | Tlf: 23 08 80 00 |  post@norsktrevare.no